Wednesday 6 December 2017

Laguerre średnia ruchoma


Wskaźnik średniej ruchomej, który jest filtrowany przy użyciu filtrów Laguerre. MA Laguerre (L0 2L1 2L2 L3) 6 L0 (1-czynnik) Współczynnik cen L01 Współczynnik L1L0 L01 czynnikL11 Współczynnik L2L1 Czynnik L11 Czynnik L21 L3 Czynnik L2 L21L31 Druga linia (zielony) to skończony filtr odpowiedzi impulsowej FIR (Cena 2 Cena1 2 Cena2 Cena3) 6 Obrót dowolnym rynkiem wiąże się z wysokim poziomem ryzyka i może nie być odpowiedni dla wszystkich inwestorów. Wysoki stopień dźwigni może działać zarówno przeciwko Tobie, jak i Tobie. Przed podjęciem decyzji o inwestycji należy dokładnie rozważyć cele inwestycyjne, poziom doświadczenia i apetyt na ryzyko. Istnieje możliwość, że możesz ponieść stratę części lub całości początkowej inwestycji i dlatego nie powinieneś inwestować pieniędzy, których nie możesz utracić. Powinieneś zdawać sobie sprawę z całego ryzyka związanego z handlem i zasięgnąć porady niezależnego doradcy finansowego, jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości. Poglądy i opinie reprezentowane w podanych linkach i zasobach witryny nie są kontrolowane przez Polecającego Brokera ani przez FCM. Ponadto, Agent polecający i FCM nie są odpowiedzialni za ich dostępność, zawartość lub dostarczanie usług. Copyright 1996-2018 Fibonacci Trader Corp. Wszystkie nazwy wymienione w tym dokumencie są znakami towarowymi lub zastrzeżonymi znakami towarowymi odpowiednich właścicieli. Strategie Forex Strategia Forex, prosta strategia, strategia handlowa Forex, strategia Forex Scalping Forex 171EMA Laguerre CCI187 8212 pięciominutowa strategia para walut EURUSD. za podstawę do 3 wskaźników Forex: wykładnicza średnia krocząca 8212 EMA (120), Laguerre i CCI (14) Aby polecić wybór Broker Trade Forex z platformą transakcyjną Metatrader 4. Aby rozpocząć, należy wprowadzić następujący harmonogram M5 EURUSD Wskaźniki Forex: 1) Wykładnicza średnia ruchoma EMA (120), stosuje się do: Średnia cena (HL 2) 2) Wskaźnik Laguerre poziomy 0, 0,1, 0,9, 1 3) Wskaźnik CCI ( 14) z poziomami 5 i -5 Dla ułatwienia instalacji wskaźników 8212 Polecam pobranie szablonu dla Metatradera 4 na końcu tej strategii. Otwórz ofertę kupna, jeśli spełnione są następujące warunki: 1) wartość EMA (120) uwzględnia świece, wyższe wartości EMA (120) poprzedniej świecy 8212 EMA (120) jest skierowana w górę 2) Wartość wskaźnika Laguerre to 1710187 3) Wskaźnik CCI (14) znajduje się poniżej poziomu 171-58243 Take-profit 8212 10 8212 15 punktów (lub niezainstalowany, i wykorzystał trailing stop dla przegrupowania stop-loss w strefie zysku). Stop-loss 8212 10 8212 15 punktów. Transakcja powinna zamknąć lub zaostrzyć stop loss bliżej aktualnej ceny. jeżeli wartość wskaźnika będzie większa Laguerre 0.9 Transakcje na sprzedaży są następujące: 1) wartość EMA (120) za świecę poniżej EMA (120) poprzedniej świecy 8212 EMA (120) skierowana jest w dół 2 ) Wartość wskaźnika Laguerre to 1711187 3) Wskaźnik CCI (14) znajdujący się powyżej poziomu 1715187 Take-profit 8212 10 8212 15 punktów (lub niezainstalowany, i używał trailing stop dla przegrupowania stop-loss w strefie zysku ). Stop-loss 8212 10 8212 15 punktów. Umowa sprzedaży powinna zamknąć lub zaostrzyć stop loss bliżej ceny. jeśli wartość wskaźnika Laguerre wynosi mniej niż 0,1, gdy zysk 5-7 punktów, zaleca się zmianę poziomu stop-loss w 171 zero 187, ponieważ jest to dobrze dopasowane zatrzymanie na końcu 1 pozycji. Dodatek: prawdopodobieństwo wzrostu zysków, jeśli sygnały na temat strategii Forex 171EMA Laguerre CCI187 otrzymane w okresie od 22.00 do 06.00 GMT. Pobierz Forex Indicator dla Metatradera 4 8212 Laguerre. mq4 Pobierz szablon dla Metatradera 4 8212 emalaguerrecci. tplLaguerre wskaźnik Twoje wyjaśnienia są bardzo przydatne dla mnie Mladen, bardzo dobrze odpowiadasz na moje dziwne pytanie. Chciałem informacji, ponieważ nie ma tak wiele technicznych wyjaśnień na temat laguerre w Internecie. Dziękuję bardzo, jest dla mnie jasne, teraz wiem, że moje 3 laguerres nie są tak akademickie, ale widziałem, że robią całkiem dobre sygnały (z wyjątkiem ostatniego tygodnia), jeśli używasz przejścia opisuję w moim pierwszym wątku. Zauważyłem, że ten sygnał jest szczególnie dobry w przejściu z sesji azjatyckich do europejskich (7:00 - 8:00, 1gmt). Wydaje się być bardzo dobre, gdy chcesz wziąć długie trendy w intraday (np. 5min). Dodatkowo czerwony laguer ACS1 często pomagał sprawdzić, czy możliwe jest wycofanie (największa zaleta laguerre'a dla mnie). Ale na pewno muszę go użyć z innymi potwierdzeniami wskaźników i kart, aby sprawdzić, czy dobrze jest zająć pozycję w tej chwili (aby uniknąć bezpośrednich zbiórek). Miłego tygodnia Twój wpis i sposób korzystania ze wskaźników Laguerre sprawiły, że pomyślałem (co jest rzadkością). A potem zdecydowałem się zrobić coś w rodzaju wskaźnika Laguerre'a, żeby zobaczyć, co się stanie. Teraz na razie wszystko będzie dotyczyło Laguerre. forexx. ch Mam nadzieję, że ten może ci pomóc w handlu. Ten w ogóle się nie odmalowuje, więc nie powinieneś mieć problemu z używaniem go w trybie sygnalizacji Twój post i twój sposób używania wskaźników Laguerre sprawiły, że pomyślałem (co jest rzadkością). A potem zdecydowałem się zrobić coś w rodzaju wskaźnika Laguerre'a, żeby zobaczyć, co się stanie. Teraz na razie wszystko będzie dotyczyło Laguerre. forexx. ch Mam nadzieję, że ten może ci pomóc w handlu. Ten w ogóle się nie odmalowuje, więc nie powinieneś mieć problemu z używaniem go w trybie sygnalizacji. Czy to wszystko jest losowe. Dobrze widzieć, że system, którego używam, sprawił, że myślisz, że żadna strefa handlowa Mladen nie jest dokładnie kryterium, którego używam do moich sygnałów przechodzenia przez lagunę. Jeśli uważasz, że filtr Laguerre może wskazywać na wycofanie przez przyklejenie 1. lub 0.0 skrajnych linii, jest bardziej ryzykowne wejście, gdy pullback jest bliski (lub bardziej poważny: w pobliżu zmieniającego się trendu przez dotknięcie 0,15 lub 0,85 linii). Możesz ryzykować, że zmienisz swoje małe zyski na przegrany handel. Dodatkowo, laguerre RSI w strefie overboughtooldold jest klasycznym sygnałem wąsko-ograniczonego wskaźnika, więc sygnał jest taki, że ta strefa wydaje się bardziej wydajna. Nie sprecyzowałem innych kryteriów, których używam w laguerre w moim pierwszym poście, ponieważ najpierw chciałem rozwiązać problem odświeżania filtra Laguerre. Ale mogę teraz wyjaśnić moją strategię (upraszczając używanie innych wskaźników do częstszego otwierania się), jeśli może komuś pomóc. Aby wprowadzić transakcję, moje trzy laguerre muszą być zorientowane we właściwym kierunku, gdy czerwony laguerre ACS1 i żółty filtr laguerre krzyżują się ze sobą. Filtr Laguerre jest dość powolny. Kiedy zmienia kierunek (na przykład gdy był długim okresem po długim trendzie), możesz myśleć, że jesteś w nowym długim trendzie. Dodatkowo przejście musi być czyste, aby uzyskać lepszy impuls. Zwykle czekam 1 świeczkę (może 2, gdy dwa laguerki się kleją) po przeprawie, żeby potwierdzić moje wejście, i otwieram się przy wyższej temperaturze świecy. W wygrywającym trendzie staram się odgadnąć, kiedy: 1) WAŻNE, że czerwony laguer ACS1 przyklei ekstremalne linie 0.0 1.0, 2) niebieski laguer ACS1 jest skierowany w górę, a następnie w dół (jest to bardzo reaktywny wskaźnik), 3 ) i żółty filtr laguerre nie zmienia kierunku (dla długiej wymiany: wskaźnik ten jest skierowany w górę lub poziomo). Zrezygnowałem z handlu, gdy w strefie bez handlu jest inne przejście, spodziewając się 1-2 świeczek po czysto przeciętym przejściu, aby to potwierdzić. Podobnie jak przy wejściu, redyellow laguerre sticking crossing (mam na myśli: not clean-cut) może być sygnałem ciągłego trendu, więc nie powinienem zrezygnować z mojego handlu zbyt szybko. Dodatkowo używam klasycznego sygnału RSI, aby zakończyć handel, kiedy mój czerwony laguerre przekracza linie 0,15 lub 0,85, tworząc nowy klasyczny sygnał wejściowy. Nie mogę ci tego powiedzieć, ponieważ nie testowałem tej alternatywy. Być może te 2 wskaźniki mogą wskazywać i wspierać odwrócenie tendencji za pomocą laguerre kombinacji próbowałem. Zmieniłem technikę przedstawioną powyżej. To nie dlatego, że nie działa. Powodem było to, że miałem kolejną sprawdzoną strategię techniczną, i musiałem urozmaicić się bardziej różnymi rzeczami handlowymi, takimi jak wiadomości itp. Ale jestem zawsze zainteresowany informacjami zwrotnymi z tej kombinacji lub ogólnie z laguerre Czy istnieje Laguerre, który ostrzega, gdy dociera do wykupione lub wyprzedane poziomy To przyczyniłoby się znacznie do jakości mojego snu

No comments:

Post a Comment