Monday 18 December 2017

Can you trade forex for a living


Dlaczego my? Z najnowszej technologii do ochrony Twoich funduszy, zobacz, dlaczego byłeś najlepszym partnerem handlowym. Udzielanie zezwoleń Admiral Markets UK Ltd jest regulowane przez Urząd Nadzoru Finansowego w Wielkiej Brytanii. Skontaktuj się z nami Zostaw opinię, zadawaj pytania, wpadnij do naszego biura lub zadzwoń do nas. Aktualności Sprawdź najnowsze wiadomości na temat naszej firmy, wydarzeń, warunków handlowych więcej. Referencje Zobacz opinie, które otrzymujemy od klientów, którzy inwestują Forex CFD na nasze prawdziwe konta. Partnerstwo Zwiększ swoją rentowność dzięki Admiral Markets - Twojemu zaufanemu i preferowanemu partnerowi handlowemu. Kariera Zawsze szukamy nowych talentów w naszym międzynarodowym zespole. Zamów jakość wykonania Przeczytaj o naszych technologiach i zobacz nasz miesięczny raport jakości wykonania. Rodzaje kont Wybierz konto, które najbardziej ci odpowiada i zacznij inwestować już dziś. Konto demo Konto demo pozwala na poznanie bez ryzyka transakcji na Forex CFD i przetestowanie strategii na rynku finansowym. Dokumenty Zapoznaj się z naszymi praktykami biznesowymi, dokumentami dotyczącymi procedur otwierania rachunków. Wypłaty na depozyty Zobacz, w jaki sposób zdeponować lub wypłacić środki z konta handlowego. Kalkulator obrotu Obliczyć marżę, zysk lub stratę porównać wyniki transakcji Forex CFD przed rozpoczęciem handlu. MetaTrader 4 Pobierz MetaTrader 4, najpotężniejszą i najbardziej przyjazną dla użytkownika platformę do handlu Forex CFD. MT4 Supreme Edition Pobierz MT4 Supreme Edition - intuicyjną platformę do handlu Forex CFD. Dowiedz się więcej o tej wtyczce i jej innowacyjnych funkcjach. MT4 WebTrader Używaj handlu internetowego MT4 z dowolnym komputerem lub przeglądarką (bez konieczności pobierania). MetaTrader 5 Pobierz MetaTrader 5, nowy i ulepszony platfrom do handlu Forex CFD. Analiza fundamentalna Wydarzenia gospodarcze wpływają na rynek na wiele sposobów. Dowiedz się, jak zbliżające się wydarzenia mogą wpłynąć na Twoje pozycje. Wykresy analizy technicznej mogą wykazywać trend, ale analiza wskaźników i wzorców opracowana przez ekspertów prognozuje je. Zobacz, co mówią statystyki. Analiza fali Określ prawdopodobne strefy cenowe po wzorcach fal opartych na skrajnościach w psychologii handlowców z analizą fal Elliota Kalendarz Forex To narzędzie pomaga handlowcom śledzić ważne ogłoszenia finansowe, które mogą wpływać na gospodarkę i ruchy cen. Autochartist Pomaga ustalić rynkowe poziomy wyjścia, rozumiejąc oczekiwaną zmienność, wpływ wydarzeń gospodarczych na rynek i wiele więcej. Blog sprzedawców Obserwuj naszego bloga, aby uzyskać najnowsze informacje o rynku od profesjonalnych handlowców. Market Heat Map Zobacz, kto jest najlepszym na świecie. Ruch na rynku zawsze przyciąga zainteresowanie ze strony społeczności handlowej. Sentyment rynkowy Te widgety pomagają dostrzec korelację między długimi i krótkimi pozycjami posiadanymi przez innych inwestorów. Seminaria internetowe dotyczące rynku CFD Dostrajanie i oglądanie ekspertów obejmujących tematy związane z handlem. Poznaj podstawy lub uzyskaj cotygodniowe spostrzeżenia ekspertów. FAQ Uzyskaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące naszych usług i transakcji finansowych. Handlowcy Glosariusz Rynki finansowe mają swoje własne żargon. Poznaj warunki, ponieważ nieporozumienie może kosztować cię pieniądze. Seminaria CFD na rynku Forex Rozszerz swoją wiedzę o transakcjach na rynku Forex i CFD, dołączając do jednego z naszych seminariów. Przetrzymywani przez profesjonalistów handlujących. Zarządzanie ryzykiem Zarządzanie ryzykiem może zapobiec dużym stratom na rynku Forex i CFD. Poznaj zarządzanie ryzykiem i zarządzaniem najlepszymi praktykami, aby uzyskać udane transakcje na rynku Forex i CFD. Artykuły Tutorials Od tematów Forex i CFD do zaawansowanych tematów handlowych, ta sekcja oferuje przydatne informacje o obrotach. Zero to Hero Zacznij dziś swoją drogę do poprawy. Nasz bezpłatny program Zero to Hero poprowadzi Cię przez labirynt handlu na rynku Forex. Klub Admiral Zdobądź nagrody pieniężne na rynku Forex i CFD za punkty Admiral Club. ForexBall Konkurs z roczną pulą nagród w wysokości 541,000. Graj dla zabawy, ucz się prawdziwie dzięki tym handlowym mistrzostwom. Oferta osobista Jeśli chcesz z nami handlować, chętnie zaproponujemy Ci konkurencyjną ofertę. Handel Forex dla żywych Ostrzeżenie o ryzyku: Handel dewizami lub kontraktami różnicowymi na marżach wiąże się z wysokim poziomem ryzyka i może nie być odpowiedni dla wszystkich inwestorów. Istnieje możliwość, że poniesiesz stratę równą lub większą niż cała twoja inwestycja. Dlatego nie powinieneś inwestować ani ryzykować pieniędzy, których nie możesz utracić. Powinieneś upewnić się, że rozumiesz całe ryzyko. Przed skorzystaniem z usług Admiral Markets UK Ltd należy potwierdzić ryzyko związane z obrotem. Treści tej witryny nie należy traktować jako osobistej porady. Admiral Markets UK Ltd zaleca poszukiwanie porady u niezależnego doradcy finansowego. Admiral Markets UK Ltd jest w pełni własnością Admiral Markets Group AS. Admiral Markets Group AS jest spółką holdingową, a jej aktywa stanowią kontrolny udział kapitałowy w spółce Admiral Markets AS i jej spółkach zależnych, Admiral Markets UK Ltd i Admiral Markets Pty. Wszelkie odniesienia na tej stronie do Admiral Markets dotyczą Admiral Markets UK Ltd i spółek zależnych od Admiral Markets Group Ltd. Admiral Markets Group AS. Admiral Markets (UK) Ltd. jest autoryzowana i regulowana przez Financial Conduct Authority. (Rejestr FCA nr 595450). Admiral Markets (UK) Ltd. jest zarejestrowana w Anglii i Walii w Companies House. Numer rejestracyjny 08171762. Adres firmy: 16 St. Clare Street, London EC3N 1LQ, UK. Heres odpowiedź na pytanieCan zarabiam na życie z forexquot Dołączył styczeń 2017 Status: Brak nadziei dla FF 3 772 Posty Widziałem to pytanie zadawałem soo wiele razy i tak dam ci odpowiedź, którą znalazłem w nadziei, że nowicjusz przestanie myśleć i zacznie robić Cytat PRACY z mojego drugiego postu: quotIll położył kres tej dyskusji: Spotkałem 2 pełnoetatowych handlarzy tutaj na FF, zobaczyłem ich konta i nawet handlował z nimi. Ten pracował w bankowości przed przejściem na forex i przyniósł trochę tego, czego nauczył się na rynku Forex i jest NAPRAWDĘ dobry, sprzedając się za m15 za swoje wpisy wyliczone poza H1 i H4, a czasami nawet na cele dzienne i tygodniowe. Ma bardzo duże konto, ale oczywiście dywersyfikuje swoje pieniądze na akcje i nieruchomości, aby jego handel nie był jego jedynym dochodem. Ma bardzo wysoką rentowność i pewnego ranka zarobił 20 000 dolarów właśnie z London Open na Cable and Fibre. Drugi facet zaczął od 30 000 dolarów i przeszedł do ponad 600 tysięcy w ciągu 18 miesięcy. Rozwalił już małe konto, ale potem powiedziano mu, żeby podwoić 3 konta demo, zanim znowu zacznie żyć i tak zrobił. Powiedział, że zmiana z wersji demo na prawdziwą była dla niego bardzo łatwa, ponieważ widział transakcje pod względem pipsów i procentów zamiast dolarów. Niedawno przeniósł się na wyspę i nadal ma senny handel. Miał własną firmę przed przejściem na Forex, nic w branży finansowej. Przestańcie słuchać przegranych tutaj, którzy twierdzą, że nie można tego zrobić, TO MOŻE 10 miesięcznie jest niczym w porównaniu do tego, co niektórzy handlowcy mogą zrobić, ale później staje się trudniejsze psychologicznie z większymi kwotami. Nie potrzebujesz dużego konta, ale 5k powinno być postrzegane jako minimum, mimo że mój znajomy opowiadał mi historie swoich kumpli z branży handlowej, których nie będę tu powtarzać, ponieważ nikt i tak nie uwierzy. Pracuj dalej i szukaj dalej Werset z Biblii, który mówi, szukaj, a znajdziesz, zapukasz i drzwi będą otwarte, może być zastosowany tutaj, NAPRAWDĘ Szukałem i pukałem i wreszcie się tam dostałem. Do 83 na moim koncie demo w ciągu nieco ponad 6 miesięcy, gdy już to zrobisz Zrób to jeszcze dwa razy, usuwając moje błędy i znajdując, które transakcje nie są wystarczająco dobre, aby handlować i które transakcje robię naprawdę dobrze, a następnie koncentruję się na nich. Nie mam wątpliwości, że pewnego dnia będę przedsiębiorcą i że będę z tego żył. Oto cytat mojego przyjaciela: "Zajmuje to trochę czasu, aby go przestudiować i przywyknąć do tego. Uważam, że twoim największym problemem jest to, że chcesz teraz osiągnąć sukces, nie możesz tego mieć. Rynek wymaga od ciebie poważnego wysiłku, zanim nagrodzi cię, nie staniesz się profesjonalnym graczem w rugby, gdy pierwszy raz podniosłeś piłkę, musiałeś nad nią pracować i wciąż robić to każdego dnia. Handel jest taki, że wymaga czasu i poświęcenia, nie ma skrótów. Nikt nigdy nie został milionerem, pożyczając system lub uczęszczając do jakiejś klasy. Zostanie milionerem w handlu wymaga czasu, poświęcenia, biegłości i cierpliwości. Zostaniesz powalony kilka razy i będziesz musiał odkurzyć się. Na zakończenie handlu nagradza tych, którzy to doceniają i poznali jego niuanse. Wybierz strategię i ćwicz, ćwicz, ćwicz. Stara ręka, którą znam, powiedziała mi, że przyjęcie strategii wymaga 10 000 godzin praktyki, nie mylił się. Trzymaj się strategii i zacznij się uczyć, każda strategia może przynosić zyski, o ile działa dla Ciebie, nie dla nikogo innego, tylko dla Ciebie. Zacznij czytać także książki o analizie technicznej, jest ich wiele napisanych o akcjach i działają równie dobrze. Przestań wymyślać wymówki i pracuj z leniwymi bękartami :-) quot pawpaw1000 na Twitterze Doskonały post dzięki, że jestem tu od 1 roku , a ja udzielę nowicjuszom kilku rad, których nauczyłem się podczas mojego handlu na czas. NIE NALEŻY PRZEKROCZYWAĆ LICYTUJĄCEJ LICYTUJU, ABY NIE BYĆ PODDALIFIKOWANE (są to te same rzeczy). Konto 100 jest takie samo jak 10 000, jeśli jest postrzegane jako procent. Osoby, które są skapitalizowane, mają tendencję do osiągania wysokich wartości procentowych, ponieważ chcą szybko pieniędzy. To jest katastrofa Jeśli osoba, która ma 30 000, robi 10 miesięcznie, ma znacznie mniej bagażu na ramionach i może żyć z dala od handlu. Kiedy masz mniej bagażu na ramionach, wszystko się ułoży na końcu. Jeśli dążysz do wysokich zysków, wszystko zrujnujesz, będąc nad emocjonalnym i inteligentnym, a także Twoim kontem. Jest to najważniejsza część, o której powinieneś wiedzieć handlowcy. Nie możesz przeżyć handlu, mając małe konto i dążąc do astronomicznych zysków. strata czasu. Tak więc osoba, która ma 3 000 (lub dowolny rozmiar) konta, musi również zrobić 10 miesięcznie, bez żadnych pytań. To sprawi, że będziesz zdyscyplinowany i utrzymasz swoje emocje w szachu, a Ty odniesiesz sukces w końcu Psychologia to 95 w handlu. Wiem, że to zabrzmi banalnie, ale któregoś dnia będzie to miało dla ciebie sens, mam na myśli NAPRAWDĘ sens dla ciebie, jak moment AHAA. Trend jest twoim przyjacielem (Kiedy w końcu NAPRAWDĘ to zrozumiesz, będziesz opłacalny) Niech zwycięzcy biegną i definiują ryzyko (Mój ostatni handel miał RR 20, nie zaczął się tak, ale pozwalając mu działać) Naucz się wymieniać czyste PA (tylko do zrobienia, możesz wrócić do Wskaźników, ale się nie uda) Przeczytaj kilka książek, takich jak quotTrading w strefie typu Spend HOURS przed wykresami. (Spędzałem od 3 do 12 godzin dziennie) MAM PASJĘ DO OBROTU I RYNKÓW. Jako profesjonalny sportowiec mogę powiedzieć, że aby odnieść sukces, potrzebuje dużo pracy i wytrwałości. Kiedy zostaniesz powalony, wróć szybko i idź dalej. Kiedy nie idziesz do przodu, faktycznie cofasz pawpaw1000 na Twitterze. Wiem, że to zabrzmi, ale pewnego dnia będzie to dla ciebie sensowne, mam na myśli NAPRAWDĘ sens dla ciebie, jak moment AHAA. Trend jest twoim przyjacielem (Kiedy w końcu NAPRAWDĘ to zrozumiesz, będziesz opłacalny) Niech zwycięzcy biegną i definiują ryzyko (Mój ostatni handel miał RR 20, nie zaczął się tak, ale pozwalając mu działać) Naucz się wymieniać czyste PA (tylko do zrobienia, możesz wrócić do Wskaźników, ale się nie uda) Przeczytaj kilka książek, takich jak quotTrading w strefie typu Spend HOURS przed wykresami. (Spędzałem od 3 do 12 godzin Wspaniały wątek i dobre rady Widziałem to pytanie wiele razy, więc dam ci odpowiedź, którą znalazłem w nadziei, że nowicjusz przestanie myśleć i zacznie robić cytat PRACY z mój drugi post: quotIll położył kres tej dyskusji: Spotkałem dwóch pełnoetatowych handlarzy tutaj na FF, widziałem ich konta, a nawet z nimi handlowałem. Ten pracował w bankowości przed przejściem na forex i przyniósł część tego, czego nauczył się na rynku Forex i jest NAPRAWDĘ dobry w handlu z M15 za swoje wpisy wyliczone poza H1 i H4, a czasem nawet cele dzienne i tygodniowe. Ma bardzo dużą, bardzo wnikliwą i inteligentną pocztę - oczywiście nie grasz w pierwszym rzędzie. si hoc legere scis nimium eruditionis habes3 Rzeczy, które chciałbym wiedzieć, kiedy zacząłem handlować Forex Trading Forex nie jest skrótem do natychmiastowego bogactwa Nadmierna dźwignia może zmienić zwycięską strategię w przegraną, a sentyment rynkowy może być potężnym filtrem handlowym. rket z jakiegoś powodu, począwszy od rozrywki, a skończywszy na profesjonalnym handlowcu. Zacząłem od aspirowania do pełnoetatowego, samowystarczalnego inwestora na rynku Forex. Nauczyłem się idealnej strategii. Spędziłem miesiące testując go, a testy historyczne pokazały, że mogę zarabiać 25 000-35,000 rocznie z 10 000 kont. Mój plan polegał na tym, żeby moje konto było złożone, dopóki nie byłam tak dobrze, że nie musiałbym znów pracować w moim życiu. Byłem oddany i zobowiązałem się do planu 100. Nie szczędząc szczegółów, mój plan się nie powiódł. Okazuje się, że handlowanie 300 000 lotów na koncie 10 000 nie jest zbyt wyrozumiałe. Straciłem 20 z mojego konta w ciągu 3 tygodni. Nie wiedziałem, co mnie uderzyło. Coś było nie tak. Na szczęście w tym momencie przestałem handlować i miałem szczęście, że mogłem zatrudnić się w brokerze Forex, FXCM. Przez następne kilka lat pracowałem z handlowcami z całego świata i nadal kształciłem się na temat rynku Forex. Odgrywało ogromną rolę w moim rozwoju, aby być traderem, jakim jestem dzisiaj. Trzy lata później zyskownego handlu, miałem przyjemność dołączyć do zespołu w DailyFX i pomóc ludziom odnieść sukces lub odnieść sukces w handlu. Chodzi o to, że opowiadam tę historię, ponieważ myślę, że wielu inwestorów może odnosić się do tego, że zaczynają na tym rynku, nie widząc rezultatów, których oczekiwali i nie rozumiejąc dlaczego. Są to 3 rzeczy, które chciałbym wiedzieć, gdy zacząłem handlować na rynku Forex. 1 ndash Forex nie jest bogatą szybką szansą W przeciwieństwie do tego, co przeczytałeś na wielu stronach internetowych, transakcje Forex nie zajmą twojego 10 000 konta i nie zamienisz go na 1 milion. Kwota, którą możemy zarobić, zależy bardziej od ilości pieniędzy, które ryzykujemy, niż od tego, jak dobra jest nasza strategia. Stare przysłowie mówi, że bierze pieniądze, aby zarabiać pieniądze jest dokładne, włączając handel Forex. Ale to nie znaczy, że nie jest to opłacalne przedsięwzięcie, istnieje wiele odnoszących sukcesy inwestorów na rynku Forex, którzy zarabiają na życie. Różnica polega na tym, że powoli rozwinęły się w czasie i zwiększyły swój rachunek do poziomu, który może zapewnić trwałe dochody. Słyszę, że handlowcy cały czas kierują się 50, 60 lub 100 zyskiem rocznie, a nawet miesięcznie, ale ryzyko, które podejmują, będzie podobne do zysku, na który są nastawieni. Innymi słowy, aby spróbować zarobić 60 zysku w ciągu roku, nie jest nieuzasadnione widzenie straty około 60 konta w danym roku. Ale Rob, handluję z przewagą, więc nie ryzykuję tak bardzo, jak mogłem potencjalnie zarobić. To prawdziwe stwierdzenie, jeśli masz strategię z przewagą handlową. Twój oczekiwany zwrot powinien być dodatni. ale bez efektu dźwigni, będzie to stosunkowo niewielka kwota. A w czasie nieszczęścia wciąż możemy tracić pasma. Kiedy rzucamy dźwignię do miksu, to w jaki sposób handlowcy próbują kierować te nadmierne zyski. Który z kolei jest sposobem, w jaki przedsiębiorcy mogą generować nadmierne straty. Dźwignia jest korzystna do punktu, ale nie wtedy, gdy może zmienić zwycięską strategię w przegraną. 2 Dźwignia może sprawić, że zwycięska strategia straci pieniądze Jest to lekcja, której chciałbym się nauczyć wcześniej. Nadmierna dźwignia finansowa może zrujnować strategię, która w przeciwnym razie przyniesie zyski. Powiedzmy, że miałem monetę, że kiedy uderzy się w głowę, zarobisz 2, ale kiedy ogony zostaną trafione, stracisz 1. Odrzucisz tę monetę Zgaduję, że absolutnie rzuciłbyś monetą. Chciałbyś go przewracać w kółko. Kiedy masz 5050 szans na zrobienie 2 lub przegraną 1, jest to niewyobrażalna okazja, którą zaakceptujesz. Teraz powiedzmy, że mam tę samą monetę, ale tym razem, gdy główki zostaną trafione, potroisz swoją wartość netto, ale gdy zostaną trafione ogony, stracisz wszystkie posiadane przez ciebie posiadłości. Odrzuciłbyś tę monetę. Sądzę, że nie zrobiłbyś tego, ponieważ jedna zła klapa monety zrujnowałaby ci życie. Nawet jeśli masz dokładnie taką samą przewagę procentową w tym przykładzie, jak w powyższym przykładzie, nikt przy zdrowych zmysłach nie odwróci tej monety. Drugim przykładem jest to, ilu inwestorów na rynku Forex widzi swoje konto handlowe. Zagrywają all-in na jednej lub dwóch transakcjach i kończą tracąc całe konto. Nawet jeśli ich transakcje miały przewagę, na przykład nasz rzut monetą, potrzeba tylko jednego lub dwóch nieszczęśliwych transakcji, aby całkowicie je zniszczyć. W ten sposób dźwignia może spowodować utratę pieniędzy w zwycięskiej strategii. Jak możemy to naprawić? Dobry początek to nie więcej niż 10-krotna skuteczna dźwignia. 3 Używanie uczuć jako przewodnika może przechylić szanse na twoją przysługę Trzecia lekcja, której się nauczyłam, nie powinna dziwić tych, którzy śledzą moje artykuły. za pomocą Wskaźnika Spekulacji Spekulatywnej (SSI). Napisałem wiele artykułów na ten temat. Jest to najlepsze narzędzie, jakiego kiedykolwiek używałem i nadal jest częścią prawie każdej strategii handlowej, której używam, w dzisiejszych czasach. SSI to darmowe narzędzie, które można znaleźć tutaj, które mówi nam, ile podmiotów gospodarczych jest długich w porównaniu do tego, ilu inwestorów ma krótką parę głównych walut. To ma być używany jako indeks przeciwstawny, w którym chcemy robić przeciwieństwo tego, co robią inni. Używanie go jako filtra kierunku dla moich transakcji całkowicie zmieniło moją karierę handlową. Ucz się od moich błędów Gdybym mógł powiedzieć mojemu młodszemu ja 3 rzeczy zanim zacząłem handlować na rynku Forex, to byłaby lista, którą dałbym. Mam nadzieję, że pomogły w wymianie handlowej tak samo jak jej pomógł. --- Wpisany przez Rob Pasche DailyFX zapewnia wiadomości forex i analizę techniczną na temat trendów, które mają wpływ na globalne rynki walutowe.

No comments:

Post a Comment