Wednesday 6 December 2017

Forex no loss system


Brak systemu strat - eksperyment Jaka będzie Twoja cena bazowa? Chodzi mi o to, gdzie zamierzasz złożyć zamówienie zakupu, jeśli umieścisz je na obecnym poziomie 1.3070, (teoretyczne) sl będzie 13.070 pipsów poniżej na 0.0000. Oznacza to, że zyskasz 430 pipsów, jeśli uzyskasz 1,3500 lub 43013,070 3.3. Jeśli jednak poczekasz, aż osiągnie 1.2500, twój zysk na 1.3500 będzie wynosił 1 01012,500 8 lub 16, jeśli osiągnie 1,4500 z 1,2 500. Możesz również podzielić swoje transakcje w taki sposób, aby kupować cięższe i cięższe, gdy zbliżą się do zera, lżejsze i lżejsze, gdy odejdą od zera. Jak wspomniałem, cierpliwość i siła trzymania to podstawowe wymagania. Gdybym był tobą, czekałbym, aż pojawi się bardzo obiecująca okazja, może jedna lub dwie w ciągu roku. ps. To jest twój wątek i twój eksperyment, a zatem możesz również chcieć zrównoważyć ryzyko i nagrodę. Chodzi mi o to, że możesz zmodyfikować tę metodę i ustawić wszystko, co jest pomiędzy kwotowaniem "Nie Ryzyko Handlowe", ale "Niską Nagrodą" i "Szalonym Ryzykiem", ale "Crazy Rewardquot". The Thief of Wall Street Ustaw i zapomnij Dołączył do maja 2017 Status: Członek 102 Posty Jestem pewien, że było kilka osób przewracających oczami i śmiejących się na mój koszt z tego tytułu, ale nie mogłem się oprzeć (Ten wątek pierwotnie nosił nazwę The Holy Grail No-Stop-Loss Systemquot, ale domyślam się, że Admini nie znaleźli tego tak zabawnego jak ja). Próbowałem znaleźć opłacalny sposób handlu, który naprawdę pasowałby do mojego stylu. Odważę się mówić, ale po wielu próbach i błędach czuję, że opracowałem coś, co działa dla mnie. Było to spowodowane kilkoma wątkami tutaj, co skłoniło mnie do myślenia, najpierw zrobiłem sporo ręcznego testowania wstecznego, a następnie sprzedałem go na żywo przez jakiś czas w zeszłym roku, a od początku roku stosowałem go z dobre wyniki. Mam zestaw zasad, studiuję pewne pary w niedzielę, ustalam moje transakcje i sprawdzam je każdego wieczoru. Ryzyko jest bardzo łatwe do zarządzania, DD do tej pory wynosiło około 6,5 i nigdy nie powinno przekroczyć 10. Oczekiwana rentowność wynosi średnio około 0,5 na tydzień, gdzieś pomiędzy 20-30 rocznie. Mogę żyć z tymi postaciami. Jest wielu dobrych handlarzy i nie jestem jednym z nich. Dobrze sobie radziłem z handlem dywergencjami, ale ostatecznie nie pasowało to do mojego stylu. Potrzebowałem czegoś, co mogłoby dla mnie działać. Koniec z oglądaniem wykresów, bez prób wybierania punktów wejścia i wyjścia, koniec z zatrzymaniem się tylko po to, by zobaczyć odbicie handlu z powrotem, lub zobaczenie handlu z dobrym zyskiem, stracić wszystko. Jest dość matematyczny, a na rynku jest tylko jedna notka. A ostatnie kilka miesięcy było dość relaksującym handlem. Żadnych wybuchowych powrotów, ale więcej zwycięzców niż przegranych. Mogę handlować w ten sposób od dłuższego czasu i potrzebuję trochę czasu, aby udowodnić swoją rentowność. Dołączył do maja 2009 Status: Rezolucja noworoczna 592 Posty Zawsze jest przystanek. Żaden przystanek nie oznacza zatrzymania 100 kapitału. Ryzykowanie 100 co tydzień, aby 0.5 było śmieszne, a nazywanie go świętym Graalem jest jeszcze gorsze. Mam nadzieję, że rozumiesz. Z dużą szansą możesz pozostać nad wodą przez kilka lat, ale uważaj bardzo uważnie, jeśli masz trwały przewagę. Ponieważ tracenie czasu jest jeszcze gorsze niż strata dużej ilości pieniędzy. Systemy o takich parametrach są bardzo trudne i bawią się z umysłem. Rynek daje trochę wiele razy, ale ostatecznie zabiera to, co trzeba, z pewnym opóźnieniem. Życzę powodzenia Dołączył do mar 2017 Status: Członek 824 Posty Feline207 ma tutaj pewien punkt. Obecnie maks. DD wynosi 6,5, ale Z upływem czasu BĘDZIE ono rosło. Im wyższy poziom DD, tym trudniej będzie odzyskać. Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, powinieneś spróbować rozszerzyć swój plan, gdy otrzymasz trafienie z wyższymi liczbami DD wynoszącymi 20-30 lub więcej. Zaufaj mi, testowałem strategie SL przez ponad 3 lata. Uwierz lub nie. Zrobiłem strategię na EA i EA testowałem wstecz przez ponad 22 lata. Ponieważ zachowania par zawsze się zmieniają, moja EAstrategy nie była w stanie dostosować się do tej zmiany i straciła 100 na szczęście tylko moje konto demo pod koniec 2018 roku. Było to głównie spowodowane przez Brexit. Sytuacja Brexitu jest tylko jednym z przykładów ważnego wydarzenia, które może całkowicie zmienić zachowanie pary walutowej. Musimy spróbować przygotować się na tego typu wydarzenia, ponieważ żadna strategia SL nie może zostać mocno uderzona. Poradą dla Ciebie byłoby przeprowadzenie analizy historycznej strategii tak daleko, jak to tylko możliwe, abyś był przygotowany na najgorsze. Nie zrobiłem tego wystarczająco dobrze i mój EA stracił dużą wartość. Uświadomiłem sobie, że z czasem brakowało mi SL. Niezależnie od tego, czy jest to duży czy mały, należy go wdrożyć jako bezpieczny w razie awarii w przypadku większości, jeśli nie wszystkich, strategii handlowych. Tam, gdzie należy umieścić tę SL, należy dokładnie przemyśleć. Powolny wzmacniacz Steady sprawia, że ​​Millionaires Feline207 ma tu pewien punkt. Obecnie maks. DD wynosi 6,5, ale Z upływem czasu BĘDZIE ono rosło. Im wyższy poziom DD, tym trudniej będzie odzyskać. Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, powinieneś spróbować rozszerzyć swój plan, gdy otrzymasz trafienie z wyższymi liczbami DD wynoszącymi 20-30 lub więcej. Zaufaj mi, testowałem strategie SL przez ponad 3 lata. Uwierz lub nie. Zrobiłem strategię na EA i EA testowałem wstecz przez ponad 22 lata. Ponieważ zachowania par zawsze się zmieniają, moja EAstrategy nie była w stanie dostosować się do tej zmiany i stracić. Powinniśmy również pamiętać o różnych kwotowaniach i nie sprecyzował, o czym dokładnie mówi, więc ślepo o tym mówię. Ale. W każdym razie - kiedy ktoś handluje w taki sposób, musi dokładnie wiedzieć, co jest krawędzią, z tego, co przychodzi, jak i dlaczego jest zrównoważony pomimo bardzo niskiego ryzyka nagrody. Jeśli tak się nie stanie, rynek daje lekcję przez trudną drogę i zanim zdążysz sobie uświadomić, już wykopujesz dziurę na koncie, wymazując prawie zarobione pieniądze, bolesne doświadczenie. W każdym razie - kiedy ktoś handluje w taki sposób, musi dokładnie wiedzieć, co jest krawędzią, z tego, co przychodzi, jak i dlaczego jest zrównoważony pomimo bardzo niskiego ryzyka nagrody. Jeśli tak się nie stanie, rynek daje lekcję przez trudną drogę i zanim zdążysz sobie uświadomić, już wykopujesz dziurę na koncie, wymazując prawie zarobione pieniądze, bolesne doświadczenie. Wydaje mi się, że wziąłeś oryginalny tytuł zbyt dosłownie - ryzyko nagrody nie jest wcale takie złe. Ryzyko związane z każdą transakcją jest w rzeczywistości minimalne i, jak powiedziałem powyżej, wymagałoby to MASYWNEGO ruchu OVERNIGHT - mówię 5000, 8000 lub 10000 pipsów, aby zabrać mnie w dowolne miejsce w pobliżu wezwania do uzupełnienia depozytu. A jeśli tak się stanie, wiele z tych, których ty i inni musieliście pokonać, może okazać się prawie bezużyteczna. I większym zmartwieniem dla mnie (i podobnie dla wszystkich) byłaby moja płynność brokerów i odzyskanie środków. Biorę straty. Po prostu nie ustawiam konkretnej straty stopu w danym punkcie, linii SR, ilości pipsów itp. W momencie wprowadzania transakcji. Fakt, że są ruchy 50-70 pipsów, jest dokładnie tym, co próbuję wykorzystać. Nie rzucam monetą i nie biorę losowych transakcji. Poniżej znajduje się moja linia wzrostu kapitału. Do Xmas grałem z kilkoma pomysłami, niektórzy działali, inni nie, niektórzy mieli szczęście, niektórzy mieli szczęście - widać, że czasami było dość niepewnie. Od początku tego roku był to wyłącznie mój system notowań i notowań typu "zapomnij", który w zeszłym roku osiągnął stałe wyniki (choć nie jest wysoki, jak wspomniano wcześniej), ale co ważniejsze, ten styl handlu odpowiada mi i działa dla mnie. To wszystko mówię. Życzymy powodzenia w handlu Dołączony obraz (kliknij, aby powiększyć) Nasze roboty forex znalazły się ponad robotem Forex (znanym również jako ekspert doradca) to oprogramowanie, które handluje systemem forex. Działają w twoim terminalu forex i mogą być dołączone do wybranej waluty. Korzystając z zaawansowanych obliczeń, otwierają i zarządzają transakcjami forex zgodnie ze strategią forex. Każdy EA jest inny. Użyj więcej niż jednego w tym samym czasie, aby uzyskać najlepsze wyniki. Żadne doświadczenie nie jest wymagane, a konfiguracja jest prosta. Korzystanie z robota forex to jedyny sposób na natychmiastowe usprawnienie transakcji. Dzięki ekspertowi od doradcy możesz natychmiast zacząć handlować działającym systemem, niezależnie od twojego poziomu umiejętności. Dokonuje się trudnych obliczeń i bezpiecznego zarządzania pieniędzmi. Nigdy nie śpią i mogą szukać transakcji 24 godziny na dobę przez 5 dni w tygodniu. I to jedyny sposób na pokrycie wielu par w tym samym czasie. Każdy ekspert doradca jest w pełni automatyczny i wyposażony w funkcje do zdominowania dowolnego wykresu. Kodujemy wszystko oprócz zlewu kuchennego we wszystkich naszych robotach forex. Automatyczny handel forex bez użycia rąk Tak. Właściwe zarządzanie pieniędzmi Sprawdź. Zatrzymaj zarządzanie i automatyczne pobieranie zysków Obstawiasz. Każdy ekspert doradca jest w pełni zoptymalizowany dla każdej pary walutowej. I mogą handlować mikro-, mini i standardowymi lotami.

No comments:

Post a Comment