Wednesday 29 November 2017

George taylor trading system


Raport o oszustwach: The Private Society autorstwa George'a Taylora Dzisiaj przejdziemy do nowego oszustwa o opcjach binarnych pod nazwą The Private Society, którego autorem jest George Taylor. Co to jest The Private Society o Historia tego projektu oszustwa jest dość prosta. George Taylors twierdzi, że ma zautomatyzowany system handlu opcjami binarnymi, dzięki któremu możesz zostać milionerem w ciągu dwóch miesięcy. Jego wielką obietnicą jest dać ci 12.000 z własnej kieszeni. Nawet nie próbuje wyjaśnić, w jaki sposób mógł zdobyć takie oprogramowanie do handlu lub dlaczego oddał je za darmo. Pierwszą rzeczą, którą wkrótce zauważysz, jest to, że Taylor nie da ci żadnych pieniędzy. Tworzy opowieść mówiącą, że zwykle wynajmuje swoje oprogramowanie za 12 000 rocznie, a ponieważ jest gotów zrezygnować z tej opłaty, ma to być twoja nagroda. Więc nie dostaniesz żadnej gotówki. Wręcz przeciwnie, będziesz musiał otworzyć rachunek opcji binarnych i wpłacić do niego swoje pieniądze. Rzeczywistość jest taka, że ​​The Private Society nie jest zwycięskim oprogramowaniem transakcyjnym, wszystkie stwierdzenia są fałszywe. Wystarczy spojrzeć na zdjęcie, pokazuje oświadczenie z 12.000 zwrotów z inwestycji z brokerem o nazwie Obszar Opcje. Ale maksymalna inwestycja w handel z tym brokerem to 5000, więc nigdy nie otrzymasz nic ponad 10 000 w zamian. Jest to dowód na to, że The Private Society jest oszustwem nękającym opcje binarne. Podsumowanie Prawda jest prosta. George Taylor jest partnerem binarnym, który zarabia pieniądze na każdym nowym przedsiębiorcy, którego nazywa brokerem. Dlatego wymyślił tę opowieść o prywatnym społeczeństwie, możesz zarobić mu pieniądze. Jeśli pozwolisz swojemu oprogramowaniu handlować swoim kontem, stracisz depozyt. Handlowanie opcjami binarnymi może przynieść ci pieniądze, ale najpierw musisz się uczyć i handlować. Żadne oprogramowanie nie da ci pieniędzy za darmo. Aby lepiej zrozumieć Technikę, należy przeczytać Podręcznik do handlu e-bookami TTT co najmniej kilka razy. Ten dokument jest streszczeniem książki George'a D. Taylora quotTAYLOR TRADING TECHNIQUEquot i jego poglądów na temat rynków, koncepcji opisanych w jego książce i jego cytatowej metodzie. Struktura jego 3-dniowego cyklu handlowego to: 1- Kupno, 2- Sprzedaż, 3- Sprzedaż Krótkich. Odpowiednio, każdy dzień jego cyklu 3-dniowego nosi nazwę: 8220BUY Day8221, 8220SELL Day8221 i 8220SELL SHORT Day8221. Taylor oszacował rynek poprzez zachowanie szczegółowej 8220Book8221, która mierzyła ruchy, a pomiary wprowadzano ręcznie. Taylor dokładnie określi: - Zlot od KUP DNIA dnia do SPRZEDANIA Dzień WYSOKI i - Odejście od SPRZEDANIA KRÓTKI Dzień WYSOKI do KUPU Dzień NISKI Taylor sądzi, że można interpretować, co robi Inteligentne Pieniądze, obserwując Wysokie i Niskie przez kilka dni. Podczas tworzenia pierwszej książki elektronicznej dokonano wielu odkryć i dodano wiele funkcji w aktualnej wersji cytatu z książki elektronicznej TTT. Informacje są łatwe do znalezienia w jednym miejscu i mamy lepsze wyobrażenie o tym, czego możemy się spodziewać w następnym dniu handlowym. Jednym z odkryć okazał się pozytywny 3-dniowy Rallyquot, który pokazał, że ponad 84 cykle są pozytywne na wszystkich rynkach, w tym w kontraktach futures. Indeksy, ForEx, Akcje, itp., Nawet podczas targu niedźwiedzi. Dobierana pozytywnie wartość jest określana przez WYSOKI SPRZEDAŻ KRÓTKI dzień, który jest większy niż NISKI z poprzedniego dnia KUPU. Dziękuję za stworzenie tego quot-Bookquot dla kanadyjskich zapasów. Moje konto emerytalne wzrósł o 10 w ciągu ostatnich 2 miesięcy, podążając za informacjami z twojego zapytania ofertowego. Studiując twoje dane, odkryłem sposób na handel, który daje mi bardzo wysoką stopę sukcesu. Tak trzymaj. Transakcje futures na handel, opcje na kontraktach futures, akcje i transakcje w walutach obcych wiążą się ze znacznym ryzykiem strat i nie są odpowiednie dla wszystkich inwestorów Zobacz ujawnienie ryzyka Około roku temu samodzielnie odkryłem metodę księgową Taylors, a ja zastosowałem technikę handlową Taylora do mojego własna analiza dla daytradingu e-minis. Sześć miesięcy temu zacząłem otrzymywać samodzielnie. Określa prawdopodobieństwo przyszłych działań cenowych, często z niewiarygodną dokładnością. Nie korzystam z usług day day zanim przejdę do taylortradingtechnique e-Book - jest to niezbędne do mojego codziennego przygotowania. Czasami trudno było mi zobaczyć, dokąd zmierza rynek, ponieważ EW nie zawsze jest łatwa do zastosowania, ponieważ czasami daje 50 szans. Muszę powiedzieć, że byłem trochę sceptycznie nastawiony do metody TTT, ponieważ wydawało się to zbyt skomplikowane. Potem zacząłem otrzymywać książkę TTT z Richard8217s i postanowiłem ją przestudiować i zobaczyć, jak mogłem ją wykorzystać w połączeniu z analizą EW. Ku mojemu wielkiemu zaskoczeniu jestem zaskoczony, jak często osiąga się minimalne lub niskie wartości, a są one bardzo zbliżone do przewidywanych celów fal falowych, które mam. Kolejnym przydatnym narzędziem w książce TTT jest szansa na zrobienie nowego wysokiego lub nowego niskiego poziomu i na jakim poziomie. Uważam, że są one bardzo dokładne, więc teraz łatwiej mi jest podejmować decyzje na ich podstawie, więc mam większe szanse na znalezienie się po właściwej stronie rynku. W kilku słowach książka TTT z Richard8217s znacznie ułatwiła mój handel w połączeniu z analizą EW, ponieważ zwiększyła moje wskaźniki wygranych o 25. Niedawno rozpoczęłam Twój bezpłatny okres próbny i byłam pod wrażeniem liczb, które otrzymaliśmy poprzedniej nocy. rynek zareaguje blisko tych liczb oporu lub wsparcia. Handlowałem futures przez dwadzieścia lat i kupiłem wiele książek, seminariów, kursów handlowych, ale żadna nie zbliży się do tej Techniki Handlowej Taylora. W ciągu ostatnich kilku lat handlowałem w oparciu o transakcje rynkowe w tych obszarach. Dziękuję Ci. Tomtrades do tych obszarów. Dziękuję Ci. Tom usłyszałem o Taylorze przez przyjaciela i klienta Richa. Cały czas chwalił się, że jego wyniki znacznie się poprawiły, odkąd zaczął otrzymywać raporty Rich8217s. Postanowiłem więc zapisać się do usługi i uczyć się. Liczby, które dostaję każdej nocy i towarzyszące im komentarze znacznie ułatwiają planowanie następnego dnia. Cześć Rich, Studiowałem Metodę Taylora 10 lat temu po tym, jak przeczytałem książkę George'a Angella o jego systemie LSS. Nigdy nie ukończyłem studiów nad Taylorem, ale wyraźnie widzę, że wykonałeś więcej niż zadanie domowe na ten temat. Twoje liczby projekcji na sesję dzienną są niesamowite, a kiedy stosuję je z moją obecną techniką handlu, mogę praktycznie kupić najniższy dzień lub sprzedać najwyższą porę dnia. Wyobraźcie sobie moje zdziwienie, kiedy poszedłem do subskrypcji i stwierdziłem, że prowadzicie także sekcję TTT na stronie MyPivots. Jeszcze inny zasób, którego używam codziennie, aby dopracować mój handel. Jeszcze raz dziękuję za wszystkie zasoby. wszystkie rodzaje analizy technicznej, np. RSI, CCI, średnie ruchome, linie trendów, wsparcie, kanały itp., jednak żadna z nich nie zapewniała spokojnego zaufania, jakiego pragnąłem podczas realizacji transakcji na rynku kontraktów terminowych w czasie rzeczywistym. Trwało to nawet po zapoznaniu się z Wyckoffem i VSA, które opracowują i ilustrują z perspektywy czasu rzeczywistego koncepcję manipulacji na rynku, tj. Akumulacji, znaczników, dystrybucji itp., Jednak w czasie rzeczywistym okazało się, że jest to inna gra w piłkę. Później natknąłem się na książkę Taylor8217s, najpierw zaczerpniętą z odmian przyjętych przez Lindę Raschke i G. Angelosa, jednak obie były niezgodne z zasadami Taylor8217 dotyczącymi handlu każdego dnia cyklu, a tym samym pomijały istotę metodologii. Badanie oryginalnego materiału było trudne, było sprzeczne z intuicją i nie miało żadnego sensu, miało się poddać, gdy na szczęście natknąłem się na twoją stronę. Twój zwięzły e-book dotyczący Techniki Handlowej Taylora po raz pierwszy podniósł zasłonę. To następnie w połączeniu z dziennymi raportami (spreadsetstat statystycznych oddscomments) i prognozowanych poziomów w oparciu o obliczenia Taylors8217. dopasowanie się do rozwijającej się akcji cenowej codziennie na rynkach w ciągu ostatnich 4 miesięcy ujawniło niesamowitą siłę metodologii Taylora. Przekazał to wyjaśnienie, którego poszukiwałem iw końcu udało mi się zrozumieć, co Taylor próbował uczyć na manipulacjach na rynku za pośrednictwem swojej metody 3-dniowego cyklu. Trzeba naprawdę podziwiać wgląd Taylora, który zyskał na funkcjonowaniu rynków. Teraz jestem uzbrojony w kompleksowy plan każdego dnia, na jakich ustawieniach skupiać się, na co zwrócić uwagę i gdzie szukać, i skupiać się tylko na odpowiednich grach na dany dzień zgodnie z Regułami Taylor8217s, ignorując prądy międzywymiarowe bez obaw wszelkie pominięte ruchy. Jeśli dzień okaże się nie tak idealnym dniem, wtedy zasady Taylor8217s pozwalają mi na zmianę pozycji i być gotowym na następny dzień, tj. Mogę sprzedawać w dniu KUPU lub kupować w dniu SPRZEDAŻY. Dzięki tej metodzie ta metoda dostarczyła cierpliwości, elastyczności i pewności oraz znacznie mniej stresującego sposobu obsługi rynków. Wielkie podziękowania za wyjątkową usługę i gratulacje za wyjaśnienie tajemnicy i złożoności metodologii Taylor8217. Chandra Patel, Anglia, U, K Drogi Richardzie, chcę ci bardzo podziękować za twój wspaniały system. Ponieważ subskrybowałem Twój system, moja wizja rynków została całkowicie zmieniona. Zanim zacząłem korzystać z twojego systemu, miałem wiele transakcji. Próbowałem prawie wielu programów dostępnych na rynku, ale doszedłem do wniosku, że wszystkie te oprogramowanie są przegrane, ponieważ nie zapewniają one wizji ani sposobu na handel na rynkach. Twój system działa równie dobrze dla wszystkich rynków instrumentów. Teraz z powodzeniem używam twojego systemu do Eminis, FX Futures, Gold i CL. Przed użyciem systemu miałem od 20 do 30 zwycięskich transakcji, ale teraz mój wskaźnik wygranych radykalnie się zwiększył. Porzuciłbym handel, gdybym nie znalazł twojej usługi. Nie mogę wyrazić uczuć w słowach na temat tego, jak zmieniło moje życie. Jeszcze raz dziękuję za uczynienie mnie odnoszącym sukcesy handlowcem. K. J. Zaprenumerowałem przez około 10 dni i miałem 10 zwycięskich transakcji z 1 zdrapką. Sukces - ale dzięki OIL WOW ZNAKOMITE WYNIKI - Wielkie dzięki i czekam na zyskowny handel - Charley

No comments:

Post a Comment